Conversie optimalisatie
 
Posted on: november 17th, 2017 by Pim No Comments

‘Mobiel is de toekomst!’, ‘Mobile First!’

Dit zijn termen waarmee je eigenlijk dagelijks wordt geconfronteerd. Omdat iedereen het zegt, zal er wel een kern van waarheid in zitten, toch? Bijna iedere webdesigner, SEO-er of webbeheerder springt aan boord van de mobiele trein, en de desktop websites beginnen hierdoor zo langzamerhand een ondergeschoven kindje te worden. Maar is dit nou wel zo handig? Waarin verschilt de mobiele bezoeker eigenlijk van de desktop bezoeker?Lees meer

Website check
Posted on: september 22nd, 2017 by Pim No Comments

De 10 beste SEO check tools!

Check hieronder de 10 beste SEO check tools en kom erachter hoe jouw website scoort op verschillende essentiële onderdelen. Er gaat veel tijd zitten in de optimalisatie van een website voor zoekmachines als Google. Louter rankings zeggen niet voldoende, vanwaar je jouw website op de essentiële onderdelen (content, autoriteit, techniek) wilt laten beoordelen, om te weten of je op de goede weg bent. Wij hebben de 10 beste SEO checks op een rij gezet!Lees meer

Posted on: maart 17th, 2017 by Pim No Comments

Tegenwoordig ligt de aandacht op meer dan alleen het aantrekken van bezoekers. Tientallen organisaties – waaronder de onze – hebben zich gespecialiseerd in zoekmachine optimalisatie. Uiteraard is dit een geweldige manier om bezoekers aan te trekken. Wie zegt alleen dat deze bezoekers niet direct weer ‘bouncen’? Als je niks interessants hebt te bieden, of het design van de website staat de bezoeker simpelweg niet aan, vertrekken ze weer en is al het harde werk voor niets geweest.

Uiteindelijk wil je dat een bezoeker in een conversie verandert, zoals een lead of zelfs een sale. De eerste stap naar een conversie is door de bezoeker langer op je website te houden. Met deze 5 online marketing tips zorg je dat je je bezoekers langer op je website houdt!Lees meer

24 aug 2016
 .
Posted on: augustus 24th, 2016 by admin No Comments

Iedereen die de basisprincipes achter SEO weet, kan er wel voor zorgen dat hij een paar honderd bezoekers – misschien zelfs meer krijgt. Toch weet niet iedereen deze bezoekers in klanten om te zetten en conversie te behalen. Tegenwoordig heersen er dan ook een hoop fabeltjes over conversie optimalisatie. Heel veel ‘bewezen’ technieken werken tegenwoordig niet meer of hebben überhaupt nooit gewerkt. Vandaag behandelen we voor jou de 5 geheimen achter conversie optimalisatie. Wat zijn technieken die nog niet iedereen weet en wat is er nog meer bekend over veelgebruikte conversie optimalisatie technieken? Je leest het hieronder!

Leer ook hoe jij voorkomt dat je SEO onder je conversie optimalisatie leidt.

Lees meer

Posted on: februari 24th, 2016 by admin No Comments

Zowel SEO als conversie optimalisatie zijn van cruciaal belang voor het voortbestaan van uw website. Echter kan dit verschillende problemen voor je opleveren. Wij als SEO specialist lopen hier ook regelmatig tegenaan. Je wilt je website namelijk zo goed mogelijk vindbaar maken op de voor jou relevante zoektermen. Dit kan echter ten koste gaan van je conversie. Als je je conversie wilt optimaliseren, kan dit juist weer ten koste gaan van je posities in de organische zoekresultaten van Google. Alhoewel beide begrippen hand in hand met elkaar zouden moeten gaan, lopen zij elkaar juist regelmatig in de weg. Vandaag zal ik je uitleggen hoe jij dit voorkomt.

Lees meer over bezoekers omzetten in klanten!

Lees meer

Posted on: januari 26th, 2016 by admin No Comments

In de markt van zoekmachine optimalisatie wordt vaak één ding vergeten: conversie optimalisatie. Waar we met SEO voornamelijk gericht zijn op het scoren in de zoekmachines en het aantrekken van bezoekers naar onze website, vergeten we vaak één ding: de bezoekers omzetten in klanten! Uiteindelijk wil je met jouw website winst maken. Een hoge positie in Google is slechts een middel om bezoekers naar je website te genereren en bezoekers zijn slechts een middel, ik weet dat het grof klinkt, om geld te verdienen. Laten we daarom niet langer om de brij heen draaien, hoe zet ik bezoekers om in klanten?

Ontdek ook wat een échte conversie killer is.

Lees meer

08 jul 2014
1 reactie.
Posted on: juli 8th, 2014 by admin 1 Comment

conversie killer

Conversie killer – Een voorbeeld hoe het niet moet

Dat er ontelbaar websites op het internet staan die niet geoptimaliseerd zijn voor conversie mag geen geheim zijn. We schreven al eerder over conversie optimalisatie en waarom dit zo belangrijk is voor je website. Van bezoekers klanten maken en van jouw website een verkoopmonster maken. Uiteindelijk is dat toch wel het primaire doel van veel websites. In ons vakgebied komen we websites tegen die perfect geoptimaliseerd zijn. Vaak, zeg maar heel vaak, ook websites die absoluut niet zijn geoptimaliseerd voor conversie. Maar soms, heel soms kom je een website tegen van een grote jongen waarvan je denkt: hoe is het in vredesnaam mogelijk dat zo’n groot bedrijf zo zijn conversie weet te verprutsen. Een praktijkvoorbeeld van een conversie killer.

Lees meer

Posted on: januari 13th, 2014 by admin No Comments

Conversie: Hoe maak je van je website een verkoopmonster?

Conversie optimalisatie – Je hebt een website. Je zoekt je suf naar SEO tips. Je past ze allemaal toe. De bezoekers stromen binnen, elke dag steeds meer. Maar je eerste verkoop of je eerste inschrijving voor je e-maillijst blijft uit.
Hoe kan dat?

Dit is de eerste blog van SAM Online Marketing over conversie optimalisatie.

Lees meer

Zoekwoorden

facebookgoogle+twitterlinkedin

© 2017 SAM Online Marketing. Alle rechten voorbehouden. - Created by SAM Online Marketing & Webdesign

Algemene voorwaarden - Sitemap